Gieraltowski-foto.com.pl
Projektowanie form reklamowych

Projektowanie form reklamowych

Reklama jest dźwignią handlu. Powiedzenie to jest znane od bardzo dawna, jednakże warto zwrócić uwagę na to, jak dużą ewolucję przeszła branża reklamowa. Dzisiaj nowoczesne formy reklamy w niczym nie przypominają tych, sprzed kilkudziesięciu lat. Dzisiejsza reklama opiera się już na zupełnie innych założeniach. Niezwykle ważny jest już sam etap projektowania danych form reklamowych. Właściwie już na początkowej rozmowie z firmą, której to zlecamy ustalamy wszelkie niezbędne szczegóły.
Chodzi tutaj o to, żebyśmy jasno określili na czym nam zależy, jak dana reklama miałaby wyglądać i co jest dla nas najbardziej istotne.

Mało tego, każdy etap projektowania danej reklamy, możemy kontrolować. Przynajmniej takie jest założenie większości firm. Klient zatwierdza lub też zgłasza swoje zastrzeżenia dotyczące każdego kroku powstawania danej formy reklamowej. Jeśli napotkamy na firmę, która na takie działania się nie zgadza, to lepiej już na początku poszukać czegoś innego. Pamiętajmy bowiem, że podczas jednego spotkania niekoniecznie będzie w stanie ustalić wszystkie szczegóły. Mało tego, projektant reklamy nie musi od razu zrozumieć o co, nam chodzi.
Jan Gieraltowski